دارم دنبال موضوع تز میگردم، این سیستم انگلیس هم نوبره، آخه توقع داره هنوز نمیدونی چی به چی هست یه پروپوزال داشته باشی و جزییات کارت رو بگی! آخه ببم جان اگه من انقدر کارم درست بود که قبل از شروع درس میتونستم یه پروپوزال دقیق ارائه کنم دیگه دکترا گرفتنم چی بود..
حالا هم که باید در به در دنبال موضوع بگردم، برای تیپ رشته های ما سختی کار از این لحاظ بیشتره که هی باید مواظب باشی یه وقت نری تو حوزه های ممنوعه ( که ماشالله جدیدا دیگه خیلی وسیع شده!) باید به بازار کار تو ایران هم فکر کنی، یه وقت نری تو خط قرمز ها، منبع داشتن هم مهمه و اینکه چقدر موضوع جدید و به روزی هست و آیا در حوزه ی کاری سوپروایزرت هم هست که بشه بعدا رو کمکش حساب کنی یا نه
دائم دارم ایمیل میزنم به آدم هایی که فکر میکنم بتونند راهنماییم کنند
امیدوارم جواب ایمیل هام رو زودتر بدند
پ.ن: دوستان با تجربه کمک بفرمایید این جدیدالورود را!
حالا هم که باید در به در دنبال موضوع بگردم، برای تیپ رشته های ما سختی کار از این لحاظ بیشتره که هی باید مواظب باشی یه وقت نری تو حوزه های ممنوعه ( که ماشالله جدیدا دیگه خیلی وسیع شده!) باید به بازار کار تو ایران هم فکر کنی، یه وقت نری تو خط قرمز ها، منبع داشتن هم مهمه و اینکه چقدر موضوع جدید و به روزی هست و آیا در حوزه ی کاری سوپروایزرت هم هست که بشه بعدا رو کمکش حساب کنی یا نه
دائم دارم ایمیل میزنم به آدم هایی که فکر میکنم بتونند راهنماییم کنند
امیدوارم جواب ایمیل هام رو زودتر بدند
پ.ن: دوستان با تجربه کمک بفرمایید این جدیدالورود را!
سلام عزیزم،
ReplyDeleteفرانسه هم همین جوره و از بدو ورود "پروپوزال" میخواهند! به نظر من اگه استاد راهنمات مشخص شده از خودش کمک بگیر. استاد من خیلی تو انتخاب "سوژه" کمکم کرد!
با آرزوی بهترین سوژهها :)
merci duste khubam , hala be supervisor ham email zadam hanuz javab nadade bebinam che bayad kard
ReplyDelete