این خونه انقدر صمیمیه برام، انقدر آدم های محدودی که اینجا دنبالم میکنند رو دوست دارم که حد نداره، انگار سالهاست میشناسمشون، قشنگ حضورشون رو لمس می کنم
کامنت ها رو جواب میدم تو این خونه، این خونه جاییه برای یه گپ رودرروی ساده
کامنت ها رو جواب میدم تو این خونه، این خونه جاییه برای یه گپ رودرروی ساده
No comments:
Post a Comment