
چقدر آدم های این خونه خوبند، یه دوست های محدودی که از ته دل دوستشون داری و می بینی که در زمان غمت هم به یادتند و انرژی های مثبتشون رو روانه ات می کنند، ایمیل و فیس بوک و این خونه برام دوستی های نابی رو به ارمغان آورده، آدم های نازنینی که ندیده موندند برام ولی از ته دل به یادشونم و به یادم هستند
با تمام وجودم ممنونم ازتون که به یادم بودید، این گل های زیبا رو به همه ی شما تقدیم می کنم.
No comments:
Post a Comment