آینه ای پیش رو
Saturday, 13 February 2010
آخ که چه حالی میده کمی از کتابی که در دست داری و از صبح غصه دار بودی که چرا نمی فهمیش 1 صفحه اش رو بفهمی.
اگر بخوام درس رو شروع کنم خیلی خیلی راه سختی در پیش دارم
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment