Saturday, 13 February 2010

آخ که چه حالی میده کمی از کتابی که در دست داری و از صبح غصه دار بودی که چرا نمی فهمیش 1 صفحه اش رو بفهمی.
اگر بخوام درس رو شروع کنم خیلی خیلی راه سختی در پیش دارم

No comments:

Post a Comment