salaaaaaaaam, yek sal naboodi!!!!! kojayee? omidvaram to va pasarak khoob bashin :)
where wre you????????????
نوشتن درست مثل خودکشی کردن است.
salaaaaaaaam,
ReplyDeleteyek sal naboodi!!!!! kojayee? omidvaram to va pasarak khoob bashin :)
where wre you????????????
ReplyDeleteنوشتن درست مثل خودکشی کردن است.
ReplyDelete