آینه ای پیش رو
Friday, 9 December 2011
این سه هفته ای که گذشت بهترین روزهای زندگی بود، مامان اینجا بود، خونه و زندگی خوب بود، هوای رابطه خوب بود، کلا همه چیز خوب بود و هوای دلم روشن و عالی.
خدایا خودت همیشه هوای دل همه رو شاد و آفتابی کن..
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment