Friday, 9 December 2011

این سه هفته ای که گذشت بهترین روزهای زندگی بود، مامان اینجا بود، خونه و زندگی خوب بود، هوای رابطه خوب بود، کلا همه چیز خوب بود و هوای دلم روشن و عالی.
خدایا خودت همیشه هوای دل همه رو شاد و آفتابی کن..

No comments:

Post a Comment