Friday, 4 February 2011

یکی از مسائل عجیب برای من اینه که تا سرم رو میذارم رو متکا هر چی ایده و طرح و کار عقب افتاده مثل تلفن به کسی یا گرفتن وقت دکترت یا دد لاین و اپلای برای کاری یا جایی چیزی به مغرم هجوم میاره، انگار رابطه ی مستقیمی وجود داره بین تختخواب و ایده و برنامه و یادآوری کارهای عقب افتاده

همش دلم میخواد یه خودکار و کاغذی پیدا کنم بشینم اون لیست بلندی که تو مغزم رژه میره رو بنویسم، جالبیش اینجاست که همون بعضی وقت ها که بر تنبلی غلبه میکنم و پا میشم تا کاغذ بیارم همین که از تخت میام بیرون کلی از اون حجم فکر و ایده دود میشه میره هوا و واقعا یادم میره چی بودند!!

No comments:

Post a Comment