آینه ای پیش رو
Monday, 28 February 2011
اوه اوه چه خاکی گرفته اینجا
3 2 1 امتحان میکنیم.
چقدر حرف مونده سر دلم
1 comment:
Anonymous
28 February 2011 at 15:56
کجایی تو آخه؟
بدو بیا حرفهای سر دلت رو خالی کن روی این خاکهای نشسته همه جا.
معصومه
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
کجایی تو آخه؟
ReplyDeleteبدو بیا حرفهای سر دلت رو خالی کن روی این خاکهای نشسته همه جا.
معصومه