Saturday, 25 December 2010

همسر جان پسر کوچولو رو برده بیرون، خونه آرومه و سکوت، اعتراف میکنم که گاهی چنان از داشتن این لحظه های هر چند کوتاه " فقط مال خود بودن" لذت میبرم نگفتنی!
زمانی که لازم نیست دغدغه ی چیزی رو داشته باشی، هیچ کار خاصی هم انجام نمیدی ولی می چسبه

No comments:

Post a Comment