Thursday, 12 August 2010

از جمله زمان هایی که حس میکنی قلبت خالی میشه، حس میکنی یکی چنگ گذاشت رو گلوت و فشار داد و یه داد بلند میکشی وقتیه که حواست نیست و میزنی همه ی عکس های روی دوربین رو به جای کپی، دیلیت میکنی!!!

دلت میخواد زمین باز شه بری توش، بس که برای گرفتن این عکس ها از پسرک شیطون و دشمن دوربینت انرژی خرج کردی... همش پرید...

2 comments:

  1. akheyyyyyyyy che heif. vali ghose nakhor doostam...in to, in dooribin va in pesark...Let's try again ;)))))))
    boos.

    ReplyDelete