Sunday, 20 June 2010

اخبار رو میخوندم، عکس های ند/ا رو که میدیدم داشتم با خودم فکر میکردم اگه یه روز به هر دلیلی بمیرم 4 تا عکس درست حسابی و شیک از خودم ندارم که بعد از مرگم پخش بشه!!

2 comments:

  1. daghigan mesle man. bayad een seri ke raftim iran yek seri aks professional begirim. man ke hata aks nadaram to facebookam bezaram !!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete