آینه ای پیش رو
Sunday, 2 May 2010
دوست دارم یه روزی برسه که یه اتاق پذیرایی بزرگ داشته باشم با مبل های نرم و شیک با رنگ روشن، کنار دیوار هم یه کره ی بزرگ باشه، گاهی برم یه چرخی بزنم بهش و کشورهایی رو که گشتم به یاد بیارم و دست بکشم روی کره و کلی خاطره ی خوب برام زنده بشه.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment