دو تا سطل آشغال داریم، گوشه ی دو تا اتاق موجود، که مثلا آشغال های ریز رو توش بریزیم، ولی در عمل خودمون رو مسخره کردیم
چون شده وسیله ی بازی پسرک، هر 1 ساعت یه بار کارش شده در آوردن همه ی آشغال ها، گاهی مزه مزه کردنشون، و پخش کردن در سطح اتاق
به طرز خنده داری حساسیت داره به اینکه ببینه کوچکترین چیزی داخل این سطل هاست.
چون شده وسیله ی بازی پسرک، هر 1 ساعت یه بار کارش شده در آوردن همه ی آشغال ها، گاهی مزه مزه کردنشون، و پخش کردن در سطح اتاق
به طرز خنده داری حساسیت داره به اینکه ببینه کوچکترین چیزی داخل این سطل هاست.
No comments:
Post a Comment