هنوز در حالت برزخی هستیم هر دو، هنوز نگاه های منتظرمون به هر دو ایمیله..
یه دوست خوبی رو فیس بوک آهنگ باور کن گو/گوش رو شیر کرده بود، از دیشب تا همین الان یه بغضی چسبیده بیخ گلوم داره خفه ام میکنه
هی می خونم :
باورکن باور اسممو باور کن
باور کن همیشه باور کن که من همیشه به عشق صادقم
باورکن حرف منو باور کن که من همیشه عاشقم
بشنوید
http://www.backupflow.com/g.htm?id=3760
یه دوست خوبی رو فیس بوک آهنگ باور کن گو/گوش رو شیر کرده بود، از دیشب تا همین الان یه بغضی چسبیده بیخ گلوم داره خفه ام میکنه
هی می خونم :
باورکن باور اسممو باور کن
باور کن همیشه باور کن که من همیشه به عشق صادقم
باورکن حرف منو باور کن که من همیشه عاشقم
بشنوید
http://www.backupflow.com/g.htm?id=3760
No comments:
Post a Comment